Jump to content

Golf54

Üye
  • İçerik sayısı

    167
  • ÜYELİK TARİHİ

  • Son ziyaret

Golf54 Hakkında

  • Derece
    Katılımcı Üye

Bilgiler

  • İsim
    Enes
  • Yaşadığım Yer
    Sakarya

Güncel Profil Ziyaretleri

Güncel ziyaretçiler bloku aktif değil. Diğer kullanıcılar son ziyaretçilerinizi aktif edene kadar göremezler.

  1. Golf54

    1.2 TSİ 2016 golf

    hayırlısı olsun hocam. bende aracımı 2016 model 27.000 km de comfortline manuel ışık paket 97.000 liraya sattım geçen hafta.
  2. Golf54

    Forum içi yeni rütbe düzeni

    acaba ben neyim
  3. 1500 e nerede yapıyorlar? ben hemen gideyim
  4. açık arttırıma başlıyorum o zaman: enes bey den 2000 lira
  5. Golf54

    GOLF 7 SATMALI MIYIM?

    çok teşekkür ederim alacağım galiba.
  6. Golf54

    GOLF 7 SATMALI MIYIM?

    Bir yanım diyor ki: qashqai yi al yüksek arabaya bin. öbür yanım diyor ki: golf gibi bir araba bulamazsın. kararsızım aslında.
  7. Golf54

    GOLF 7 SATMALI MIYIM?

    birde kullandığınız qashqai makyajlı mıydı? 2017 model ve sonra düşünüyorum ben.
  8. Golf54

    GOLF 7 SATMALI MIYIM?

    hayırlısı hocam. 97 bin istiyorum bende zaten. satılmazsa kalsın.
  9. Golf54

    Temmuz ayı 0 faiz ve fiyat hakkında

    200.000 lira otomobile verilmez. jip mi satıyorsunuz kardeşim?
  10. Golf54

    GOLF 7 SATMALI MIYIM?

    arkadaşlar niyetim https://www.log.com.tr/nissan-qashqai-ve-sevilen-diger-modellerde-bol-hediyeli-indirim-kampanyasi/galeri/2/ bu arabadan almak.
  11. Golf54

    GOLF 7 SATMALI MIYIM?

  12. Golf54

    GOLF 7 SATMALI MIYIM?

    merhaba arkadaşlar aracıma 92 bin lira veriyorlar aracımı satmalı mıyım sizce? aracımda çift u led var, yağmur sensörü far sensörü var. 2016 MODEL 1.2 TSİ MANUEL. 24.000 km de hata boya yok tungsten gri. şimdiden çok teşekkür ederim.
  13. Ahmet bey forumumuzdan bir arkadaşı bırakmışlardı muayeneden.
  14. Hocam herşey saçma bu ülkede ama malesef ki bırakıyorlarmış.
×
×
  • Yeni Oluştur...