Jump to content

ykeskmer

Üye
  • İçerik sayısı

    25
  • ÜYELİK TARİHİ

  • Son ziyaret

ykeskmer Hakkında

  • Derece
    Yeni üye

Bilgiler

  • İsim
    yakup
  • Yaşadığım Yer
    mersin

Güncel Profil Ziyaretleri

Güncel ziyaretçiler bloku aktif değil. Diğer kullanıcılar son ziyaretçilerinizi aktif edene kadar göremezler.

  1. ykeskmer

    (D)URBAN REPLİKA JANT TAVSİYE ve YORUMLARINIZ GOLF7

    @Inter61 golf için 17 ve 18” çok değil mi sonuçta araba derli toplu hatchback kasa. 18” ve birde ince yanak yapıp need for speed underground’a çıkmayacağız sonuçta 🙈🙈
  2. ykeskmer

    (D)URBAN REPLİKA JANT TAVSİYE ve YORUMLARINIZ GOLF7

    Arkadaş polo için uyguladı durban jant 15” durban(195/75/15) #polo durban jant 15”
  3. ykeskmer

    (D)URBAN REPLİKA JANT TAVSİYE ve YORUMLARINIZ GOLF7

    Ön bi çalışma yaptık 15” urban ile
  4. ykeskmer

    (D)URBAN REPLİKA JANT TAVSİYE ve YORUMLARINIZ GOLF7

    @kutayoksuz sadece jantları veriyorum. Alacak arkadaşın polosu varmış, lastikte almış. Bu tip jant istiyormuş, denk geldi veriyorum 1.500tlye. Bende 1.500 tl’ye urban taktıracam. bu arada az önce lastikçi bi ustayla görüştüm sağlamlık konusunda. Kendi lastik ölçülerimi söyledim(195/65/15) lastiğin yanağının 65 cm olması janta verilecek yükü zaten azaltır dedi. Mantıklı geldi. Kırılma olayları 40 cm civarı yanaklılarda olur ve bodoslama dalarsan olur dedi(e tabi kimse bodoslama dalmaz da) 65 cm yanak yüksek, janta gidecek yükü emer zaten dedi. piyasada sonradan gösterişli jant takanların %80-90’ı replika kullanıyor dedi.
  5. ykeskmer

    (D)URBAN REPLİKA JANT TAVSİYE ve YORUMLARINIZ GOLF7

    @armando tşkler ctesi için kendi jantlarımın satışını 1.500 tlye anlaştım. Türk malı Tse’li 15” urban için randevulaştık ama karar veremedim tecrübelerinize bakarak. Aracı agresif kullanmam ve hafta sonunda kullanırım çok da yol yapmam ama, tabi hayat bu trafik güvenlik konusunda tedirgin oldum.
  6. ykeskmer

    (D)URBAN REPLİKA JANT TAVSİYE ve YORUMLARINIZ GOLF7

    @bf417 15" durbana bu lastikler gıcık durur mu, onu öğrenmek istiyorum aslında. Bunların yanak yüksekliği 65 cm ve lastiklerim yeni. lastik değişikliğine gidemem. bu jantlaırnda müşterisi hazır, sattım gibi birşey
  7. ykeskmer

    (D)URBAN REPLİKA JANT TAVSİYE ve YORUMLARINIZ GOLF7

    @driver_can Yorum ve bilgiler için tşk ederim.
  8. ykeskmer

    (D)URBAN REPLİKA JANT TAVSİYE ve YORUMLARINIZ GOLF7

    peki arkadaşlar, 15" durban, 195/65/15 ölçülü lastikte nasıl durur. Ekonomik olarak şuan sıkışıklığım var, lastik değiştiremeyeceğim. nasıl durur, çok sırıtır mı, çamurluk arası boşluk olur mu yada aynı ölçüde mi olur.
  9. Slmlar, Golf 7 Midlineplus aracımın jantlarını (d)urban ile değiştirmek istiyorum. Piyasada binlerce ürün var replika olarak. Replika jant'lar için güvenlik, sağlamlık ve kullanım yorumlarınız nasıl olur acaba? Resim ekliyorum, yorumlarınız ve tavsiyelerinizi merakla beklerim, tşkler
  10. @ykeskmer arkadaşlar bu bilgi güncelliğini yitirmiştir Merhaba Arkadaşlar Aracım Golf 7 Midline Plus ve özel istekle fonksiyonel direksiyona(medya ve yol bilgisayarı kombinasyonlu) çevrilidir. Aracıma "Cruise Control" uygulaması yapacağımdan benim aracımdan bu tuş takımı ve gate way ünitesi çıkacaktır. ihtiyacı olan arkadaşlar iletişime geçebilir Polo - Jetta ve Golf 7 uyumludur güncel değildir bu konu  Yanıtla
  11. ykeskmer

    Güncel Bakım Masrafları

    @ykeskmer Slmlar, aracımı bu hafta sonu arkadaşın yanına götürdüm. Parçaları ben almıştım. yağ hariç hepsini yanlış vermişler Bunun üzerine Arkadaşın(ustanın) dediği "yağ filtresi ve hava filtresi tertemiz, bir sonraki bakımda değiştirirsin" dedi. Velhasıl sadece yağı değiştik, hava ve yağ filtresi temiz dediği için şimdilik kaldı. bi sorun olurmu. Bundan önceki son bakım vw serviste olmuştu(15 ay önce 9000 km önce değişmişti)
  12. ykeskmer

    Güncel Bakım Masrafları

    aracım 1.2 tsi 6 ileri midlineplus 2015 model. bakımı süre olarak 1 yılı 3 ay geçti, km olarak bakarsak daha 6000 km var bakıma. yaptırmadım daha yağ, yağ filtresi, polen hava filtrelerini aldım(260 tl hepsi), bi hafta sonu değişimlerini yaptıracam sanayide. Bi sorun yaşamadım, bir müddet daha km dolmayınca sorun olacağını sanmıyorum. yanılıyor muyum, bilen yazarsa sevinirim
  13. Arkadaşlar merhaba 1.2 Tsi 2015 aracımın motor kaputunu temizlerken yanlışlıkla bu parçaya elim çarptı ve dişliler yer değiştirdi. Tekrar eski haline getirebildim mi bilmiyorum ama, nedir ne işe yarar bilen var mı?
  14. ykeskmer

    Güncel Bakım Masrafları

    1.2 tsi aracım 30.000 kmde iken 2017 temmuzda bakıma girdi serviste. şuan 1. yılı doldu ama 7.000 km yapmışım. yetkili servis 887 tl bakım fiyatı verdi, özel servis 500 tl verdi. malzemeleri kendim alıp hallettireceğim gibi. yağ konusu ok hallettim de; filtre olarak hangi markaları tercih etmeliyim ve çakma olmaması için nereden almalıyım. link yada satış konusunda yardımcı olabilir misiniz
×
×
  • Yeni Oluştur...