Jump to content

AhmetCakmak

Kurucu Yönetici
  • İçerik sayısı

    2.306
  • Katılım

  • Son ziyaret

  • Days Won

    36

İtibar Etkinliği

  1. mo_coco liked bir konuya yazdı : by AhmetCakmak in İzmir'den Herkese Bol Selamlar   
    Aramıza hoşgeldiniz hocam. İzmir'de @mo_coco hocamızın grubu var. Rica edip katılabilirsiniz.
  2. AhmetCakmak liked bir konuya yazdı : by Uğur Taşçıoğlu in 2015 comfortline golf bluetooth takılır mı   
    Ben carplaysiz cihazı aldım. 400tl gümrüğe takılmadan geldi. Aşağıda da tüm aşamalarını tek tek yazdım, kamerayıda monte ettim. Carplayli olan versiyonu 700-800tl civarı idi. Apple kullanıcısı olarak şahsen carplay in bi esprisi olduğunu düşünmüyorum. Benim aldığım cihazdan tek artısı telefonu yansıtıp, telefondaki navigasyonu kullandırması. Ha bide whatspp ve sms lere ulaşım imkanı. Benim için whatsapp ve smslere ulaşım çokta mühim değil. Kaşkıpta ordan mesajlaşacak halim yok. Keza navigasyon içinde zaten telefondan açıp istediğimiz yere gidiyoruz bu kadar basit. Diğer yönleri aynı cihazın. Bluetooth ile Müzik açıyor (spotify, apple musc vs) , telefonla arama yapıyor, sd karta video atarsanız oynatıyor vs vs vs.. işin özü bi navigasyon için 300-400lira fazladan para vermem. Navigasyon olayıda discovery tip cihazlardaki gibi gömülü navigasyon değil yanlış anlaşılmasın, telefondaki mevcut navigasyonu yansıtma olayı.
     
     
     
    Geri görüş kamerası ve ses tuşları kodlanmış hali konumda son mesajda mevcut. Cihaz normalde tak çalıştır şeklinde. Kamera da isterseniz arkaya ayrıyeten kablo tesisatı çekiliyor
     
     



  3. AhmetCakmak liked bir konuya yazdı : by Mugzy in 180 ile ani frenleme   
    @fanajal hocam bunların formenleri de normal ustalarından farklı değil. Benim aracımın A direği kaplamasını değiştirelim derken ön göğüsü haşat ettiler.
  4. AhmetCakmak liked bir konuya yazdı : by Ender in Satılık golf 7 1.2 tsi ultra dolu :)   
    Hayırlı Satışlar Dilerim Hocam. Emek olunca araçta değer biçmek güç oluyor.Gönlüne göre bir satış olmasını temenni ederim. 
  5. AhmetCakmak liked bir konuya yazdı : by fanajal in 180 ile ani frenleme   
    @bf417 Aslinda fren test cihazi dukkana isine önem veren çoğu yerde var en basiti 2008 g.puntomu sifir almistim her pabuç yada frenle ilgili bir değişiklik oldugunda tamircim fren testine sokup degerlere on arka vs.bakardi ona göre tamam araba hazir derdi 2017 de sattim vw sevdasina kapildik.Benim görüşüm vw sattigi arabayi kendisine bagliyor servis olarak musteri baska yere gitmesin ama servislerinde gerekli techisat yok.Calisanlar normal maasli eleman oldugu icin ki aldığım duyumlara gore sureli yani belli bir zaman aralığında arabalari tamir bakim vs yapmak durumlari varmis bunlar cok ciddi seyler.Haliyle yapilan iş bastan savma yada hatali olabiliyor.Siz gerekli sikayetinizi yapin servislerde en ust formenler oluyor gerekiyorsa onlarla gorusun para odediyseniz itiraz edin muhahhak çözüm bulacaklardir.
  6. AhmetCakmak liked bir konuya yazdı : by bf417 in 180 ile ani frenleme   
    @fanajal gerçekten hala anlamakta zorluk çekiyorum 850 bin nüfuslu eskişehirde bu adamlar tek ve yetkili servis günde onlarca araç ellerinden geçiyor, adamlara fren test cihazınız var mı diyorum direkt ustaya soruyorum anlamayan birisi olsa bişey demeyeceğim ama yok diyor, ihtiyacınız olmuyor mu diye soruyorum gerek kalmıyor diyor,  freni çevre yoluna çıkıp trafiğe açık alanda tırların önünde sert fren yaparak test ediyorlar, fren test cihazı varmış ama yazılım eski olduğu için bizim araçlara uyumlu değilmiş aracım 2015 model çok da yeni değil yani. Hidrolik değiştiriyorum yetkili diye birsürü para verip sağlam iş olsun fren neticede diye yaptıklarına bakın. Benim hatam yüksek hızda denedim denediğimle de şoka girdim, ama 80 - 90  ile sağa çektiği belli olmuyor zaten fren mesafesi kısa, eminim bir sürü araç türkiye yollarında bu durumda geziyor artık yetkili yetkisiz kimseye güvenim kalmadı bu ülkede. Hava alındıktan sonra şu an milim kayma yok.
  7. AhmetCakmak liked bir konuya yazdı : by Golftdi in 2015 comfortline golf bluetooth takılır mı   
    @Tevfiksoysal gözün kapalı alabilirsin mükemmel bir cihaz fiyatta bedava, ben aldım en ufak pişmanlığım yok. Usb bluetooth, apple carplay, geri vites kamerası hepsini destekliyor.



  8. AhmetCakmak liked bir konuya yazdı : by kerimaslan27 in İşte Benim Golf'üm.   
    pazar temizliği sonrası 👍🏻


  9. IBS6134 liked bir konuya yazdı : by AhmetCakmak in BİR USTA NE KADAR KATİL OLABİLİR İÇERİDE! Avcılar Meguiars rezilliği   
    Hocam 2013 model aracımı 2016 yılında aldığımda ön tampon, kaput ve ön çamurluklar şeffaf folyo kaplıydı. Araç sıfırken bayide yapılmış ve sonrasında boyasız dolu onarımı için kaputtaki folyo söküldüğünde sıfır gibi kaput karşımdaydı. Uzun yolda taş sekip kaputa vs çarpıp iz bıraktığında insanın canı sıkılabiliyor, folyo da tercih meselesedir. 
     
  10. Tevfiksoysal liked bir konuya yazdı : by AhmetCakmak in 2015 comfortline golf bluetooth takılır mı   
    Comfortline aracınıza takılacak orijinal Highline cihazı için torpidoya ünite vs takılması gerekiyor ve masraflı iş açıkçası. Yukarıda diğer hocalarımın belirttiği cihazlardan şu güne kadar alıpta memnun kaldı herkes, bende eski aracımda kullanıyordum ve gerçekten iyi cihazlar. Aliexpress'ten sipariş edebilirsiniz, işinizi fazlasıyla görecektir.
  11. AhmetCakmak liked bir konuya yazdı : by yusuf in 26.000 Hasar Kayıtlı Golf Alınır mı?   
    Buyrunuz efendim serviste boyanan bagaj kapağım ve tampon. 

    Servis kusursuz diyemem ama karşımda muhatap var. Hatasını kabul edecek biri var. Bmw de arka çamurluğu dışarda boyamıştım. 2-3 ay sonra uç kısmından atma olmaya başladı. Yapan yere gittiğimde hatayı kabul etmediler ve rutuş teklif ettiler. Yetkili de bu olmaz. 
  12. AhmetCakmak liked bir konuya yazdı : by yusuf in BİR USTA NE KADAR KATİL OLABİLİR İÇERİDE! Avcılar Meguiars rezilliği   
    Geçmiş olsun hocam. Genel merkeze şikayet edin derim.
  13. rasistaken liked bir konuya yazdı : by AhmetCakmak in 26.000 Hasar Kayıtlı Golf Alınır mı?   
    Bence de yetkili serviste yapılmış olsaydı olabilirdi ama dsg olup bir de sanayiye soktuysa o araç sizi mağdur edebilir. Belki tertemiz çiçek gibi arabadır ama dsg işin içine girince işler değişiyor.
  14. AhmetCakmak liked bir konuya yazdı : by kaganoztrk in Baba yorumu   
    ah o hareketin şanzımana %20 eğimde bindirdiği yükün zararını bilseniz keske şu dişliler dönsede araba kaysa şu yük binmese dişlilere derdiniz:) hareketin doğrusu ayak frende el frenini çekersiniz freni bırakıp stop eder 1. vitese takıp aracı terk edersiniz. otomatik şanzımanlarında en buyuk dusmanı bu harekettir neyseki danıstınız ve öğrendiniz aracınızın motoru cıncık gibidir muhtemelen korkmayın. ama bu hareketten kacının
  15. kerimaslan27 liked bir konuya yazdı : by AhmetCakmak in ANA KONU   
    Yıllık 20-30 bin km yapıyor olsaydınız belki yakıt konusu düşünülürdü ama hem bagaj hem de konfor artacağı için Highline bir Passat’a kesinlikle geçmeye değer.
  16. Ender liked bir konuya yazdı : by AhmetCakmak in ANA KONU   
    @anilyucee Hayırlı olsun hocam. Kazasız belasız inşallah. Rengi de güzelmiş. Beyaz A3 ve A4 görmekten bıkkınlık geldi.  
  17. AhmetCakmak liked bir konuya yazdı : by mehmetmert in Golf7 Amortisor | Alt Takımdan Gelen Sesler ve Çözümü | Burçlar | Rulman | Askı Kolu | Aks Kafası   
    Amortisor videosu
     
    Özellikle alt takimdan gelen sesler icin olan videom, kafanizda canlandirabilmisimdir umarim
     
  18. rasistaken liked bir konuya yazdı : by AhmetCakmak in GOLFTEN JETTAYA GEÇME   
    Hocam Jetta iç trim kalitesi olarak Golf'ten bir tık düşük. Onun dışında amaç ekonomi yapmak ise geçilebilir.
  19. AhmetCakmak liked bir konuya yazdı : by ftmn39 in İşte Benim Golf'üm.   
  20. AhmetCakmak liked bir konuya yazdı : by Alpyaman in İşte Benim Golf'üm.   
    Çok vahşi değil mi?

  21. AhmetCakmak liked bir konuya yazdı : by rslabc in Sigorta ve Kaskonuzu Nerede, Ne Kadara Yaptırdınız?   
    2016 1.4 tsi comfort manuel aracımı dün kasko ve sigorta yaptırdım aracımda herhangi bir kaza hasar yok yani hasarsızlık indirimi ile yapılan fiyat
    zorunlu sigorta axa dan 656 tl
    kasko euroko sigorta dan 1390 tl 
  22. Golftdi liked bir konuya yazdı : by AhmetCakmak in Tampon ve kaput maskesi   
    Kolay sökülüyordur hocam net bilgim yok. Yani zaten kullanışsız olsa kullanan olmazdı. Ama bant işi biraz uğraş istiyor tabiki, maske kullanım kolaylığı açısından 1 tık daha iyi gibi. 
     
  23. AhmetCakmak liked bir konuya yazdı : by mehmetmert in 122 den 150 beygire yükseltmek   
    Fabrika bilmiyor mu böyle çıkaarmayı , o yüzden bırakın orjinal kalsın    
×