Jump to content

Hsmpsn

Üye
  • İçerik sayısı

    164
  • ÜYELİK TARİHİ

  • Son ziyaret

Hsmpsn Hakkında

  • Derece
    Katılımcı Üye

Bilgiler

  • İsim
    Hakki
  • Yaşadığım Yer
    Adana

Güncel Profil Ziyaretleri

1148 profil görüntüleme
  1. Aracınız hayırlı olsun hocam. çok merak ettiğim bir araç, konunun devamını merakla bekliyoruz. Sent from my iPhone using Tapatalk
  2. Hsmpsn

    2020 Golf 7.5 1.5 TSI öneriler

    Aracınız hayırlı olsun, yukarıda arkadaşlar zaten sorularınızı yanıtlamışlar. Çok güzel motor 1.5 keyif almaya bakın Sent from my iPhone using Tapatalk
  3. Bu paspası alana nargile ve meyve tabağını yanında hediye ediyorlar. Sent from my iPhone using Tapatalk
  4. Hsmpsn

    2020 Golf 1.5 TSI İçin Bakım Fiyatı

    Konu biraz kapanmış gibi ama fikir vermesi açısından paylaşayım. 18.01 tarihinde ilk bakım 1400₺ ödedim. O tarihten bu yana kur artışı zamlar vs derken fiyat artmış olabilir. Ben Adana Aykan’da yaptırmıştım. Sent from my iPhone using Tapatalk
  5. Hsmpsn

    Yakıt Tüketimi

    Adana-Nazilli Aynı şartlar, aynı kullanım, yollar tabi ki kısıtlama dolayısı ile boş sayılır. Bir miktar fazla yakmışız geçen seneye göre Sent from my iPhone using Tapatalk
  6. Şahsen hiç yakıştırmıyorum. Sadece Golf olarak değil, bir üst kasasındaki “GİBİ” olan retrofitleri hiçbir marka model araçta beğenmiyorum. Araba orijinalliğinden çıkıp, “GİBİ” kasa oluyor. Bence... Bu 7den 8e geçiş süreci, mk4 ve 5 gibi olacak. Biri efsane olarak kalacak, diğeri de eh işte arada bir kasa. Mk5 severler kızmasın lütfen kötülemiyorum ama bir mk4 değil şahsi görüşümdür. Sent from my iPhone using Tapatalk
  7. Hsmpsn

    27 Mart 2021 Golf 8 Liste Fiyatları

    Ben 2020 martta 1,5 highline aldığımda 210-215 civarıydı bu arabalar. Şimdi muadil yeni kasası 400 bin TL. Neredeyse 2x fiyat artışı olmuş. Peki benim gelirim 2 kat arttı mı bu 1 senede. Lol tabi ki hayır:D usd bazında gerilemiş bile olabilir. Sent from my iPhone using Tapatalk
  8. Hsmpsn

    27 Mart 2021 Golf 8 Liste Fiyatları

    BMW 1 serisini kimsenin Golften çok üstün gördüğünü düşünmüyorum. Burada eleştirilen Doğuş otonun fiyat politikası. Halk arabası vw’i premium BMW ile aynı fiyata satmaya çalışmak size mantıklı geliyor olabilir ama ben dahil pek çok kişi sanırım bunu mantıksız buluyoruz. Golf kalite olarak hep premium araçların rakibi olmuştur ve fiyat olarak da cazibesi ile her zaman tercih edilmiştir. Ama şu an bu durumdan çok uzaktayız. Sent from my iPhone using Tapatalk
  9. Hsmpsn

    27 Mart 2021 Golf 8 Liste Fiyatları

    Bu ne üslup böyle hocam. Sen forumun maliyecisi misin ki kimin neye gücü yetiyor yetmiyor yorumunu yapıyorsun ? Sent from my iPhone using Tapatalk
  10. Hsmpsn

    27 Mart 2021 Golf 8 Liste Fiyatları

    Hocam sen olayları çok karıştırıyorsun. Bu adam bakkal değil bikere. Bakkaldan aldığı gofreti satıyor. Yani senin satın aldığın hizmetin üstüne ikinci kez kar payını koyuyor. Bu ticaret değil uyanıklıktır. Bunu bakkala yapamazsın çünkü gofret çok. Ama zaten hali hazırda arzı kısıtlı olan malı alarak sıradan vatandaşın bunu 196binden almasına engel oluyorsun, sonra üstüne 50 bin koyup satıyorsun. Alan da kazançlı mı çıkıyor?? Bunun adı ticaret değil fırsatçılıktır. Bana çok komik geldi düşünceniz. Sent from my iPhone using Tapatalk
  11. Hsmpsn

    27 Mart 2021 Golf 8 Liste Fiyatları

    Şimdi benim bi galerici arkadaşım var. Birgün sıfır araba almak isterseniz bayiden, bize söyleyin onu önce biz alalım sonra size 50bin fazlasına satalım hem biz helal kazanmış olalım, hem de siz karlı çıkın bence süper Sent from my iPhone using Tapatalk
  12. Dur hocam ya sen de hemen eskitmiş gözden düşürmüşsün bizim arabaları [emoji28][emoji28] 1.5 motor çok güzel bir motor Araba daha 1 yaşını yeni doldurmuş bence şu anki piyasaya göre fiyatı makul. Fiyatını 1.5 motorlu golf8 ile kıyaslamak bence daha mantıklı olur. Donanım olarak bakıyorsanız o zaman 1.0 highline golf7ler yine 2019 modelleri o fiyata bulabilirsiniz. Sent from my iPhone using Tapatalk
  13. Hsmpsn

    Yakıt Tüketimi

    O zaman 7,5 az yakıyormuş hocam [emoji3][emoji3] Sent from my iPhone using Tapatalk
  14. Hsmpsn

    Yakıt Tüketimi

    Hocam ben stabil gideceksem cc kullanıyorum sürekli. Tatlı hızlanmaları da yavaşlamaları da onunla yapıyorum. Ayaklar ani hızlanmam ya da yavaşlamam gereken durumlarda devreye giriyor sadece. Zaten heryere radar çakıyorlar ortalama hız alıyorlar vs. Böyle hem rahat hem ekonomik Sent from my iPhone using Tapatalk
  15. Hsmpsn

    Yakıt Tüketimi

    1.5 tsi Adana-Urfa gidiş dönüş toplam km’nin %90 otoyolda 120cc ile gidildi. Arada canım sıkıldı 150-160 bandına çıktım ama kısa süre tabi onları saymıyorum. Eğimi çıkışı bol bir yoldur bence güzel sonuç Sent from my iPhone using Tapatalk
×
×
  • Yeni Oluştur...