Jump to content

Beratozt

Üye
  • İçerik sayısı

    153
  • ÜYELİK TARİHİ

  • Son ziyaret

  • Days Won

    1

Beratozt kullanıcısının paylaşımları

  1. Beratozt

    Taiwan U led far ampülü

    Uzun zamandır foruma dahil olamamıştım da aklımı karıştıran bir kaç model oldu bu 360 led mevzusunda aracımda zaten starkın 360 ledini kullanıyorum. Bu kullandıklarımda 4 parça led parçası var ancak şimdi 8 parça olanları çıktı. Sizce kuvvet olarak geçer mi bunları? Let's shop together on AliExpress with new user coupons Your TRY 8.07 in coupons are here! https://a.aliexpress.com/_mOiAS3N TRY 187.18 20% Off | 2pcs 48 Chips H1 H7 H8 H11 LED Lamp Car Headlight Bulbs HB3 9005 HB4 9006 3D LED Canbus 360 Degree 6000K 18000LM Auto Light 12V https://a.aliexpress.com/_mtNiVv9 TRY 181.53 25% Off
  2. Beratozt

    Ayna kumandadan katlama

    Vagcom kablosuyla hallediliyor o sorun olacak bişey değil hocam. Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
  3. Beratozt

    Vag com 20.4 kablo

    Hocam bende 19.6 var istiyosan özelden yazabilirsin. Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
  4. Beratozt

    GOLF 7 AMORTİSÖR (YAY) SESİ SORUNU

    Sırf virajlarda da değil çukurlarda daha çok duyuyorum ve dediğim gibi o da viraj demiri yağlanması gerektiği için hocam. Bi ön takımı kontrol ettirin , baktırın zaten size onlar söyler yağlanması gerektiğini. Sanayide çok uyguna geçer diye tahmin ediyorum o ses.
  5. Beratozt

    GOLF 7 AMORTİSÖR (YAY) SESİ SORUNU

    Amortisörle alakalı mıdır bilmiyorum ama viraj demiri sorunu var golflerde. Altur da bana 750 lira fiyat verdiler. Sanayide daha uyguna yaparlar ama fiyat olarak bir fikrim yok. Bu arada ben de amortisör sanıp üzülmüştüm de viraj demiri sürtme yağlanması gerektiği söylendir. Ağır bir gıcırtı sesi diye betimleyebilirim size. Sıcak havalarda sesi duymak zorlaşıyor ama soğuk havalarda daha belirgin.
  6. Beratozt

    Dwa korna sesiyle onay

    @Nizamettin Kepoğlu Keşke en ince ayrıntısına kadar bütün menüleri açıklasa şu rosstech. Acaba öyle bi kataloğu var da ben mi bilmiyoruz.
  7. Beratozt

    Dwa korna sesiyle onay

    @Nizamettin Kepoğlu bunu normal vcds için olanını nasıl buluruz hocam , arıyorum şahsen. 2 basışta camların tamamen kapanmasını da arıyorum.
  8. @Musaaksoy turbolu her motor narindir bi yerde bu doğru. Doğru kullanmak lazım. Bi kaç ufak noktası var. Bunları bol bol izliyorum. Tavsiye ederim , dikkat edin😊
  9. Sorun olacak bişey yok diye biliyorum. Yani bunların aylarca testleri yapılıp üretiliyor. Turbo basıncı stabil olarak en uzun ne kadar dayanır ise ona göre ayarlanıyor. Motora güzel bakıyorsanız musa hocam Kolay kolay bişey olmaz sanmıyorum.
  10. Beratozt

    Kayar yan ayna sinyali

    Tek tek teşekkür ediyorum. Sağolun😊
  11. Beratozt

    Kayar yan ayna sinyali

    Kayar sinyalin montajını [mention]zulalyol [/mention] hocam sayesinde yaptık. Videosunu da çekip bırakıyorum. Araba ufaktan pavyonline oluyor gibi[emoji23]
  12. Beratozt

    Mib 2 Discover multimedya

    Bi sayfada mib 2.5 5500e hallediyorum dedi. Yani cihaz geliyor dedi. Almanya üzerinden geliyor vs diyor. Burada sırf cihaza 9000 dediklerini varsayarsak güzel bi fiyat da yine de pahalı , bilginiz olsun diye bi paylaşayım dedim.
  13. Beratozt

    Mib 2 Discover multimedya

    Bunlar orjinal değil diye biliyorum. Yani çinden gelen sahte ürünler. Bilmiyorum açıkçası sahte ürün takıp ses kalitesindeki düşüşü hissettikten sonra daha da dokunmadım.
  14. Beratozt

    Mib 2 Discover multimedya

    Carplay desteği yeter diyen olduğu için attım hocam. Gerçi orjinalinde carplay var sanıyorum ondan yazdım.
  15. Beratozt

    Mib 2 Discover multimedya

    Metin hocam aradım açmadılar. Sitedeki numaralarından başka ulaşabileceğimiz yer var mı ?
  16. Beratozt

    Mib 2 Discover multimedya

    3Q0 035 840C Discover pro ünitesi 5G6 919 605 A Makyajlı kasa 8 inch ekran 5G6035869 Composition Color Media https://www.ebay.co.uk/itm/5G6035869-Original-VW-Golf-7-5G-Facelift-Composition-Color-Radio-SD-Bluetooth/193339441880?hash=item2d03edc2d8:g:sVEAAOSwYSFeQXco 150 Euro kargo dahil.
  17. Beratozt

    Mib 2 Discover multimedya

    Yarın ararım hocam. Bugün kapalı gözüküyordu. Yarın bi ararım 3 tane alırsak kaça çeker diye[emoji23]
  18. Beratozt

    Mib 2 Discover multimedya

    İki tane alsak indirim yapar mı hocam[emoji23]
  19. Beratozt

    Mib 2 Discover multimedya

    Aynen senin dediğin yer çerçeve dahil 3500 dedi montaj kodlama vs. Devamında media ünitesi için kitaplık yerini servisten al dedi. 300 lira civarında bişey tutuyormuş. Devamında her şey dahil anlayacağınız.
  20. Beratozt

    Mib 2 Discover multimedya

    Şu an daha uygun bulamadım ben de. Bulabilirsem yaptırırım açıkçası.
  21. Beratozt

    Mib 2 Discover multimedya

    Abi 3.500 fiyat veriyor. Kurulum vs her şey dahil. Devamında benim konuştuğum yer tekirdağda , şehirden çıkış yasağını yedik bekliyoruz [emoji28]
  22. Beratozt

    Mib 2 Discover multimedya

    Abi 3.500 fiyat veriyor. Kurulum vs her şey dahil. Devamında benim konuştuğum yer tekirdağda , şehirden çıkış yasağını yedik bekliyoruz [emoji28]
  23. Beratozt

    Mib 2 Discover multimedya

    Biliyorum hocam ondan yazdım zaten normal app connect olması yeterli bana da. [mention]Aliiii [/mention] hocam sağolsun daha uyguna yönlendirdi. Biraz uzakta ama olsun[emoji23]
  24. Beratozt

    Mib 2 Discover multimedya

    Biliyorum hocam zaten Discover pro değiş bu ürün de ben app connect olsun yeter diyorum zaten.
  25. Beratozt

    Mib 2 Discover multimedya

    Abi aklımı karıştırdınız , aklımı aldınız durduk yere diyorum ki nasıl discover değil bildiğim herşey yalan mı[emoji23]
×
×
  • Yeni Oluştur...