Jump to content

berke05

Üye
  • İçerik sayısı

    67
  • ÜYELİK TARİHİ

  • Son ziyaret

Topluluk Puanı

22

berke05 Hakkında

  • Derece
    Üye

Bilgiler

  • İsim
    Berke
  • Yaşadığım Yer
    İstanbul

Güncel Profil Ziyaretleri

Güncel ziyaretçiler bloku aktif değil. Diğer kullanıcılar son ziyaretçilerinizi aktif edene kadar göremezler.

  1. Çok teşekkür ederim cevaplarınız için. Peki bu işi sizce benzinliklerdeki süpürgeler yapabilir mi? Ya da vakumu güçlü makineleri nerde bulabilirim? Oto kuaförler küçük bir leke için uğraşmaz diye düşünüyorum.
  2. @Serkanasn @mbonat çok teşekkürler. O makineyi nerden bulabilirim ki hocam? Bir de yüksek ücret isterler mi?
  3. Herkese merhabalar öncelikle. Aracım Golf 7, siyah alcantara koltuklar var. Koltuğun alcantara kısmına değil ancak kumaş olan yerine kola döküldü ve leke kaldı. Bunu en iyi şekilde nasıl temizleyebilirim? Koch Chemie'nin ürünü çok iyi diyorlar ancak ürün çok pahalı, ufak bir leke benim aracımdaki. Bu ürüne sahip olan oto yıkamacılar var mıdır acaba? Bir çok oto yıkamacı abi onun spreyi var da bende yok falan diyip sallıyor uğraşmıyor kumaşla. Islak mendil sanırım daha çok leke yapar diye sürmüyorum hiç, onda da alkol var çünkü. Ya da ufak nemlendirip benzinlikteki süpürgelerle kurutsam işe yarar mı? Halı yıkama makineleri gibi yüksek vakumlu makineler çok işe yarıyormuş ama onu nerden bulabilirim çok zor. Siz nasıl temizliyorsunuz? Şimdiden çok teşekkür ederim.
  4. berke05

    Self Servis Oto Yıkama Noktaları

    @Alpyaman Hocam ben kendi malzemelerimle temizlicem. Su olsa yeter aslında. Bahçemiz olmadığı için imkanım yok, bilen var mıdır Avrupa Yakası'nda böyle yerler?
  5. berke05

    Self Servis Oto Yıkama Noktaları

    Bu başlık niye arada kaynadı gitti ki, arabasını kendi yıkamayı sevenlerin bildiği yerler vardır mutlaka.
  6. @Tayyip3458 allah yardımcınız olsun hocam kolay degil..
  7. 6.7'ler 6.9'lar falan çok fazla degil mi 1.6 Tdi'de arkadaslar? Trafikte normal ancak açıkta bence yüksek veriler. Ya da bol bol gazlıyorsunuz
  8. @Tayyip3458 hocam 413 km nasıl bir şehir içidir yahu :)
  9. berke05

    Hasarlı golf 7 aracım hakkında tavsiyeler

    Hocam çok çok geçmiş olsun. Cana gelmesin de gerisi önemli değil. Allah korusun kazadan beladan. Tam olarak detayını ben de bilemiyorum ancak 32 bin ciddi bir rakam. Ağır hasar kayıtlı olarak giriyor yanlış bilmiyorsam. Güvenlik meselesi önemli bir konu tabi ancak sizin yerinizde başka birisi olsa muhtemelen dışarıda yaptırırlardı arabalarını daha rahat satmak adına. Gerçi şuan piyasada 3-5 bin lira tramerler bile çok geliyor insanlara. Şöyle düşünebilirsiniz 9-10 bin lira trameri olan bir araç hatasız boyasız tramersiz aynı modelinden 10 bin lira aşağısına satılıyor denk geldiğim örneklerde. Siz oradan hesabınızı yapabilirsiniz, kafaya takmayın dediğim gibi kısmet neyse o olur umarım çok değer kaybı yaşamadan satarsınız aracınızı. Allah kaza bela vermesin, güzel günlerde binin.
  10. @ogzogz hocam şuan arabaya gidemiyorum uygun bir zamanda onu da çeker koyarım. @Savatage teşekkür ederim yorumlarınız için. Bir sıkıntı yok söylediklerinize göre. Tsi’lere göre her türlü kardayız yani haha :)) Ortalama hız mantığı doğru, ancak mesela 27 ortalamayla 5.8 yakardı demişsiniz. 28 ortalama hızla yine şehir içi 5.3 yakmış aracım. Sanırım etkileyen bir çok faktörden kaynaklanıyor. Bunlar hava durumu, trafikte beklenen süre, motor sıcaklığı, devirli kullanım, etkisi az da olsa start stop kullanımı vs. gibi.
  11. Herkese selamlar. Aracım golf 7 bluemotion comf. 1.6 tdi dsg. Aracım motor soğukken yakıt tüketimi artıyor ancak ısındığında güzel ortalamalar yakalıyorum. Şehir dışında gaza gelmezsek yakıtı gayet iyi Benim aklıma takılan şehir içi. Aşağıda fotosunu ekleyeceğim ortalama sizce iyi mi? Bu ortalamada ara ara trafiğe girdim, 90’ın üstüne çıkmadım sayılır. Şehir İstanbul bu arada. Şehir içinde bu ortalamanın altına düşebilen var mı, ortalama iyi ancak fabrika verilerine göre biraz yukarıda kalıyor ve ciddi trafiklere girmedim. O yüzden aklıma takıldı. Fikirlerinizi bekliyorum, şimdiden teşekkürler.
  12. berke05

    Self Servis Oto Yıkama Noktaları

    Güzel başlık, İstanbul Avrupa Yakası’nda tavsiyelerinizi bekliyorum. Kalabalık olmayan, köpügü güzel bir yer var midir?
  13. berke05

    Yeni Yıl 2020

    İyi yıllar Golf Ailesi:) bütün bir yıl yüzünüz gülsün inşallah.
  14. Teşekkür ederim değerli cevaplarınız için
  15. Merhabalar, herkese iyi forumlar. Bir sorun değil biliyorum ancak aklıma takıldı bu konu ya Dışarıdaki diğer golf 7'lere dikkat ediyorum bir çoğunun jantları parlıyor araba biraz pis olsa bile. Son zamanlarda çok yağmur yağıyor bu nedenle arabayı yıkatmıyorum ancak bildiğiniz jantların üstünde şuan gri-siyah karışımı bir toz tabakası var. Akşam kara jant varmış gibi duruyor arabada. Arabayı yıkattığımda tertemiz oluyor ve çok hoş görünüyor göze. Ancak 2-3 gün içinde nerdeyse siyaha dönüyor jant. Dikkatimi çeken araçları sahipleri her gün yıkatıyor mu yoksa sorun benim jantlarda mı? Veya bunun başka bir yolu var mıdır, arada jantları kendim temizlesem mikrofiber bezim var ancak jant biliyorsunuz en çok kir tutan bölge. Bezi ya yıkamak ya da çöpe atmak gerekir diye düşünüyorum. Sizin fikirleriniz neler?
×
×
  • Yeni Oluştur...