Jump to content

haliluzuner41

Üye
  • İçerik sayısı

    10
  • ÜYELİK TARİHİ

  • Son ziyaret

haliluzuner41 Hakkında

  • Derece
    Yeni üye

Bilgiler

  • İsim
    Halil
  • Yaşadığım Yer
    İstanbul

Güncel Profil Ziyaretleri

Güncel ziyaretçiler bloku aktif değil. Diğer kullanıcılar son ziyaretçilerinizi aktif edene kadar göremezler.

  1. Alttaki ekranı taktırdım tavsiye ederim👍🏼
  2. Ha bu arada iphonelarda da jailbreak yapıp telefonu kırdırırsan aynı android gibi yansıtabiliyomuşsun video vs
  3. @coskun023 bende kesin kararımı vermiştim alttakinden alıcam sen aliexpressten mi aldın ben ist da bu tarz işleri yapan birine taktırıcam geri görüş kamerasıyla birlikte.. nasıl ürün deneyimini anlatabilir misin olumlu olumsuz yönleri vs
  4. @jaxenonlarıda inceledim hocam onlarla daha fazla şey yapabiliyosundur ekran daha büyük avantajları var ama ben konsola baktığımda bütünlük sadelik orjinallik bekliyorum yoksa eminim daha iyidir👍🏼
  5. @Tevfiksoysal dorudur ama ben orijinal ürün istiyorum
  6. @yusufasinmaz o sizin dediğiniz rcd330 dan değil bu aynen rcd ler kamerasız 900 tl gibi takılıyor kamera eklenince 300-350 tl üstüne ekleniyor
  7. @UmutAsar kamera dahil 1.400 tl
  8. Evet alttaki yeni araçlarda kullanılıyor ve daha şık duruyor. Ali express e çok güvenemiyorum ürün gelse bile çizik ezik çıkma ihtimali var ve türkçeleştirmeydi kodlama işlemiydi fln uraşmak istemiyorm ayrıca geri görüş kamerasıda taktırıcam iyi bi fiyat aldım istanbulda bakalım sanırım alttakini taktırıcam
  9. Meraba hoşbuldum. Üsttekinde carplay desteği yok android telefonlarla ekrana yansıtma ve video izleme var..Alttakinde ise video izleme yok ama carplay desteği var bende iphone kullanıcısıyım o konuda biraz kafam karışık
  10. Arkadaşlar merhaba ben ilk kez golf 7 2014 aldım ve yeni üye oldum araçla ilgili faydalı bilgiler edineceğime eminim merak ettiğim konuların başında aracım comfortline ve ekran deişmek istiyorum bu iki ekran arasında kaldım bilgisi ve yardımcı olabilecek olan var mı.?
×
×
  • Yeni Oluştur...