Jump to content

Uğur Taşçıoğlu

Üye
  • İçerik sayısı

    73
  • Katılım

  • Son ziyaret

  • Days Won

    2

Uğur Taşçıoğlu last won the day on 8 Nisan tarihinde

Uğur Taşçıoğlu had the most liked content!

1 Takipçi

Uğur Taşçıoğlu Hakkında

Sosyal

  • Facebook
    https://www.facebook.com/ugur.tascioglu

Bilgiler

  • İsim
    Uğur
  • Yaşadığım Yer
    Edirne

Güncel Profil Ziyaretleri

Güncel ziyaretçiler bloku aktif değil. Diğer kullanıcılar son ziyaretçilerinizi aktif edene kadar göremezler.

  1. Uğur Taşçıoğlu

    KALİPER KAPAĞI YARDIM

    hiç bi sıkıntı olmaz hocam. attığın yer neticede döküm blok demir, zaten en fazla 0,5cm bi oyuk açıyosun o kadar.
  2. Uğur Taşçıoğlu

    Golf 7 Auto Hold Arızası

    Servise götürün bi derim. Herşey olabilir. Yani bilgisayara bağlamadan kimse durduk yere neden hata çıkarır diye doğru bi mantık yürütemez diye düşünüyorum. Ya da çevrenizde bi vag kodlama işlemleri yapan bi yer varsa götürün derim. Odis yazılımıda gerekebilir.
  3. Uğur Taşçıoğlu

    KALİPER KAPAĞI YARDIM

    Hiç bir sorun olmaz hocam. Yapıştırarakta yapabilirsin, delerekte. Bende delerek uygulattım. Daha sağlam, yarın öbürgün balata değişiminde vs gibi bişey söz konusu olduğunda sökün vidaları işlemi yapın sonra yine takın. Slikonda sökme takma işlemi nasıl olur onu bilemiyorum.
  4. Uğur Taşçıoğlu

    Aliexpress'ten Alınabilecek Cihaz ve Güzel Opsiyonlar Listesi

    Hocam buda upgrade kit diyor ama yanlış ürün değil dimi?
  5. Uğur Taşçıoğlu

    Aliexpress'ten Alınabilecek Cihaz ve Güzel Opsiyonlar Listesi

    7. Maddede ki park sensörü yükseltmesi denen şey nedir? Park sensörü arıyorumda orjinal, bu işe yarar mı? Yoksa mevcut sistemi yükseltme ile alakalı bişey midir?
  6. Uğur Taşçıoğlu

    Aliexpress'ten Alınabilecek Cihaz ve Güzel Opsiyonlar Listesi

    An itibarı ile verdim siparişi. Hayırlısı olur inşallah, süreçleri burdan yine bildireceğim.
  7. Uğur Taşçıoğlu

    Difüzör ve Marspiyel

    Harika durmuş hocam. Difüzör hakkında daha detaylı resim var mı ? Ya da aldığınız yerin sitesi vs ? Google'da aramada çok alakasız yerler çıkıyor da.
  8. Uğur Taşçıoğlu

    Aliexpress'ten Alınabilecek Cihaz ve Güzel Opsiyonlar Listesi

    1. maddede ki GOLF 7 MIB 6.5 CİHAZ hakkında bi kaç bilgi alabilir miyim? Bilgisi olanlardan. Cihaz tak çalıştır şeklinde midir? Direksiyonda ki ses açma kapama vs gibi tuşlar çalışıyor mu? İlerleyen günlerde geri görüş kamerası aldığımızda bu cihaza hiç bir çevirici vs olmadan bağlayabiliyor muyuz ? Yoksa bunun için ekstra bi kabloya ihtiyaç var mıdır?
  9. Uğur Taşçıoğlu

    Bir dönüşüm macerası daha.

    DpTuning. Boya dahil 250tl.
  10. Uğur Taşçıoğlu

    Bir dönüşüm macerası daha.

    O konuda bilemiyeceğim. Sığmayabilir. Çünkü yüksek biraz kapaklar.
  11. Uğur Taşçıoğlu

    Bir dönüşüm macerası daha.

    Son halimiz 👌😁
  12. Uğur Taşçıoğlu

    Bir dönüşüm macerası daha.

    Yok yok önlemedik tamamen yapışmasını. Gerçi gittiğim aksesuarcıda ilk defa böyle bi uygulama yapıyomuş, güzel oldu. Yarın bantlar çıkınca daha net olacak.
  13. Uğur Taşçıoğlu

    Bir dönüşüm macerası daha.

    Hocam kaliper kapakları 200tl ye geldi. Pahalı bulunabilir ama kalitesi ve özellikle görüntüsü hoşuma gitti. İnşallah far ve tampon yapıncada devamını burdan paylaşırım. Stickerda sağlam zamanla çıkabilecek gibi durmuyor, tabi gerçi yine zamanla görücez 🙏👌👌
  14. Uğur Taşçıoğlu

    Bir dönüşüm macerası daha.

    Bunlarda R line spoilerimiz. Yarına kadar beklesin kurusun
  15. Uğur Taşçıoğlu

    Bir dönüşüm macerası daha.

    Evet sıradaki proje far ve stoplar artı ön arka tampon set 😊👍
×