Jump to content

MKT86001

Üye
  • İçerik sayısı

    50
  • Katılım

  • Son ziyaret

MKT86001 Hakkında

  • Derece
    Er

Bilgiler

  • İsim
    MEHMET KADİR TOPUZ
  • Yaşadığım Yer
    MERSİN

Güncel Profil Ziyaretleri

144 profil görüntüleme
  1. MKT86001

    kuş pisliğine ne iyi gelir

    @KaiZeN teşekkür ederim hocam:)
  2. MKT86001

    kuş pisliğine ne iyi gelir

    @niclayt becerirsin mutlaka peki bu ürün folyo üzerinede yarar mı acaba onu merak ettim
  3. MKT86001

    kuş pisliğine ne iyi gelir

    @sertan özelliklede temizken yapıyor bu kuşlar:)
  4. MKT86001

    kuş pisliğine ne iyi gelir

    sayın arkadaşlar belki çok soru soruyorum sizlere ama çok faydalı bilgiler çıkıyor aranızdan sorum ise aracım beyaz bu arada; kaput tampon ve çamurluklarda şeffaf folyo var aracıma kuş devamlı pisliyor ve farkında olmadan bu pislik kalıyor araçta bunları nasıl temizleyebilirim resmen folyoyu bile yakıyor bunu temizlemem için bir pasta cila veya ne var bu durum için saygılar
  5. MKT86001

    ARAÇ ÖNERİSİ

    @Savatage temiz bir 320 d bulmakta mesele çoğu kişi o arabayı saçma sapan kullanıyor
  6. MKT86001

    ARAÇ ÖNERİSİ

    @driver_can haksızda değilsin ama yinede golfden iyidir 320 d
  7. MKT86001

    ARAÇ ÖNERİSİ

    @Populous34 kesinlikle doğru ben zaten az yakan bir araba istiyorum alışmışım bmw 1 serisiyle 1 depo ile 1000 i devirmeye şuanki golfünle 900 ü devirmeye
  8. MKT86001

    ARAÇ ÖNERİSİ

    @YMT-61 kardeşim ne önerirsin dizel olarak peki yanlış ilaç almayalım
  9. MKT86001

    ARAÇ ÖNERİSİ

    @mbonat işte dizel arayınca böyle biraz zor araç bulacaz gibi
  10. MKT86001

    ARAÇ ÖNERİSİ

    @Culture33 ne kadar dikkat edersen et kardeşim burda işçilik ve malzeme devreye giriyor ve biz kullanıcıları pek tatmin etmiyor bu durum şahsi düşüncem belki başka golfü olanlar çok memnundur ona bişey diyemem ama ben böyle beklemiyordum bu arabayı
  11. MKT86001

    ARAÇ ÖNERİSİ

    @Culture33 yeni araba olmasına rağmen 1 ayda 3000 km yaptım malzeme kalitesi iyi değil konfor düşük trim sesi fazla sürüş tatminkar değil tabi bunlar bana göre bmw düşünüyorum bende inş temiz bulabilirsem tabi
  12. Sayın arkadaşlar öncelikle herkese hayırlı ramazanlar ben sahip olduğum golf 7.5 1.6 tdi highline aracımdan pek memnun değilim 170000 -225000 arasında premium 2016 model üstü düşük km önerebileceğiniz araç var mı sayın arkadaşlar hb veya sedan farketmez
  13. MKT86001

    Trim sesleri

    @AhmetCakmak cam tavana yakın yerlerden geliyor sağ kapı döşemenin ordan geliyor arabadan soğudum be birde ben golfü yumuşak bir araba zannetmiştim her çukurda direk bizzat bozuk yolu hissediyosun
  14. MKT86001

    Trim sesleri

    ya kardeşlerim ne dertliymişiz be ben bunu anladım :):):)
  15. MKT86001

    Trim sesleri

    aracım 2019 golf daha 3000 kmde bozuk yollarda sinir bozucu sesler geliyor yani 0 arabada böyle seslerin olmaması gerekir hayır birde hassas olmama rağmen sesin nerden geldiği belli değil resmen arkadaşlar merak ediyorum araçlarınızda trim sesleri var mı varsa çözümleriniz mevcutmu
×